boiling

the rest is not silence!

Tacerea este opusul comunicarii. Altfel spus, comunicare ZERO. Ca atare, prezumtia ca ‘spui ceva cand ai ceva de spus’ este relativa. Pentru ca doar mortii tac. Si nici chiar  in cele mai ‘fiebatoare’ momente nu ar trebui sa ramanem tacuti.

Momentele de aglomerare sau de criza sunt de fapt exact punctele in care un business ar trebui sa ne gandim mai mult si mai bine la ceea ce urmarim si urmeaza sa comunicam. Acoperirea cu un val de tacere nu ajuta pe nimeni. Clientii, partenerii vor primi oricum comunicari din canale alternative, care mai mult vor crea confuzie si neclaritate. Asa ca elaborarea unei strategii de comunicare ramane cel mai bun lucru de facut.

Care este strategia unei comunicari de criza, care sunt mesajele care ar trebui sa prevaleze, acestea sunt detalii pe care doar un consultat specializat, cunoscator al mediului si al profilului companiei le va putea determina. De cele mai multe ori este nevoie de ghidaj, chiar daca bunul simt si intuitia comerciala raman componente importante.

 

Related Posts

Leave Your Comment

Your Name*
Your Webpage

Your Comment*

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>