blog-image25

obiectivul de comunicare

Da, nu este suficient sa vrei ‘increased awareness’. Sau pur si simplu ‘boosted sales’. Inainte de a da banii pe ceva sau cuiva, ar trebui sa te fi gandit cum poti ajunge acolo: modalitati, instrumente, canale. Si mai ales obiective. De business si, apoi, implicit de comunicare.

O campanie de comunicare poate sa fie relativ interesanta, aproximativ frumoasa, circa scumpa. Insa in ceea ce priveste succesul, poate fi de succes doar daca i s-au stabilit niste cadre, obiective clare. Altfel spus, la vasle se poaet da si cu eleganta, si rapid, si cu muschi. Dar o directie clara nu poate definita decat daca se stabileste o destinatie.

Nu uita: pentru fiecare campanie de comunicare destinatia este de fiecare data alta. Si totusi, toate destinatiile de comunicare ar trebui sa convearga catre aceeasi directie…

Related Posts

Leave Your Comment

Your Name*
Your Webpage

Your Comment*

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>