Rocket Biz

fii creativ!

in urma cu cativa ani, clientii erau greu de convins sa investeasca in digital. pentru simplul motiv ca o coperta de revista era ceva palpabil, pe cand un text in eter sau un vizual electronic era ceva mult prea abstract, intangibil desi oferea cu siguranta cel mai bun control al targetului si rezultatelor.

intre timp toata lumea s-a convins. digitalul este rege… doar ca, atunci cand vine vorba de promovare, este bine sa fii un pas inainte, un pic mai creativ. cand toata lumea mizeaza pe digital, brusc acesta se dilueaza, inundat de avalansa de campanii si mesaje.

raman doua alternative: mergi pe digital – pentru ca, da ofera cele mai bune parghii de control, monitorizare, ajustare – caz in care trebuie sa fii teribil de creativ in pozitionare, mesaj etc, sau cauta canale si metode alternative de promovare care sa nu te scuteasca de preamult de mesaje, fara a altera mesajul si respectand principiul audientei tinta. indiferent de situatie, oricare dintre variante este dominata de acelasi imperativ al creativitatii.

intr-adevar, sa fii creativ nu este la fel de la-ndemana cu a completa ‘isceluri’ si cu siguranta nu te scuteste de riscuri. dar decat plat, mai bine un pic gresit, decat nimic, mai bine imperfect – dar autentic!

Related Posts

Leave Your Comment

Your Name*
Your Webpage

Your Comment*

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>