retelele-de-socializare

retelele de socializare: distractie sau utilitate?

Conform unui studiu realizat recent de catre LinkedIn, retelele sociale au capatat o importanta vitala pentru echipele de vanzari. Iata cateva dintre cele mai importante concluzii rezultate in urma chestionarului:
• oamenii de vanzari petrec tot mai mult timp utilizand diverse instrumente specializate de vanzari si soft-uri de tip CRM si le considera ca fiind componente vitele in procesul de vanzare
• peste 70% din profesionistii specializati pe vanzari utilizeaza in mod frecvent instrumente sociale cu componenta de vanzare, precum LinkedIn, Facebook si Twitter
• oamenii de vanzari considera ca retele de socializare au un impact major in dezvoltarea relatiilor si cresterea vanzarilor
• 90% din persoanele de vanzari utilizeaza instrumente sociale cu componenta de vanzari.

Desigur, studiul este realizat de o retea sociala si luam toate aceste informatii cu o cota de scepticism (este de asteptat ca esantionul utilizat sa nu fie 100% relevant). Totusi, nu iese fum fara foc!

Related Posts

Leave Your Comment

Your Name*
Your Webpage

Your Comment*

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>