blog-image23

convergenta mesajelor

comunicarea integrata este o portavoce rasturnata. strange din multiple canale si de pe formate si suporturi multiple un mesaj unic, dedicat. asta dupa ce a transpus in mod inteligent mesajul in diverse forme si pe ‘limbaje’ si ‘tonuri’ adecvat diferite.

vestea buna este ca – astazi – cu putina inteligenta, stradanie si consistenta – poti mult mai usor, bine, si rapid sa faci comunicare integrata reala decat o faceai acum, sa zicem, 10 ani.

vestea proasta este ca – pentru cei care inca mai cred ca televiziunea salveaza natiunea si targetul de vanzari – fara comunicare integrata este destul de dificil sa mai reusesti sa transmiti coerent mesajele in conditiile in care gradul de distorsionare a crescut dramatic.

un detaliu extrem de important peste care, din pacate, multe companii trec cu prea multa usurinta atunci cand lanseaza campanii de comunicare ramane eternul mesaj… asta pentru ca, indiferent daca ai reusit sa comunici bine sau mai putin bine, un pic mai important este si CE mesaj comunici…

Related Posts

Leave Your Comment

Your Name*
Your Webpage

Your Comment*

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>