dincolo de cuvinte
cand ai cumparat ultima oara un produs pentru specificatiile sale exacte? sau mai exact, cand ai ales un produs doar pentru ca era „mai rapid cu 20%” sau avea „baterie cu 15% mai mare”? adevarul este ca, in cele mai multe cazuri, oamenii nu cumpara produse pentru ceea ce fac, […]
cum stii daca angajezi sau externalizezi
in prezent, zilnic sunt zeci de anunturi de angajare active pentru specialisti sau chiar experti in comunicare sau marketing. o buna parte dintre anunturi sunt lansate de companii mici sau medii care la fel de bine ar putea sa externalizeze aceste servicii. astfel, ar putea reduce costurile totale asociate activitatilor respective, ar avea un control mai bun al rezultatelor si o calitate superioara a serviciilor.
vreau un logo: de la creatie la rezultat
crearea unui logo este esențială pentru dezvoltarea identității vizuale a unui brand și începe cu un brief bine structurat, care clarifică obiectivele, valorile și publicul țintă. un logo trebuie să fie simplu, memorabil și adaptabil, reflectând personalitatea brandului și emoțiile dorite.
echilibru in toate
pentru nutritionisti, o farfurie colorata – si da, nu este vorba de modelul vasului, ci de continutul acestuia – inseamna un echilibru sanatos in dieta zilnica. chiar daca ponderile nu sunt egale, da-i corpului din fiecare cate putin – cam asa s-ar exprima simplist aceasta formula. un fel de… mix […]