Nici o problema! Dar care este obiectivul de comunicare? Si, mai ales, care este strategia de comunicare?
Este alegerea oricarei companii daca vrea o comunicare punctuala sau o comunicare integrata, planificata, etapizata. Dar, cu un comunicat de presa nu se face primavara!
Sa zicem ca ai o cunostinta. Nu chiar un prieten. Si brusc iti dai seama ca iti poate fi de mare ajutor intr-o anumita situatie. Care sunt sansele de succes sa ii soliciti brusc sprijinul? Si care ar fi sansele de succes daca ai cultiva relatiile permanent, din principiul de a mentine legaturile si de a cultiva o comunicare prieteneasca si nu doar la nevoie?
Cam la fel se intampla si cu PR-ul.
PR nu inseamna azi si acum. Insusi termenul de „relationship” presupune o legatura de durata. Altfel s-ar numi „public shouting”.
Iar un comunicat de presa nu este doar o comunicare publica adresata jurnalistilor. Planificata, etapizata – este mult mai mult. Cum adica mai mult? Hai sa vorbim si iti vom explica!