blog-image17

Cum comunicam cu presa?

Jurnalistul este prietenul tau.
Intre companie si omul de presa relatia trebuie sa se bazeze pe interes si respect reciproc. Te va ajuta sa comunici mai eficient si mai bine, atata vreme cat ii livrezi mesaje de valoare. Mesajele de valoare nu le poti inventa. Ele au la baza realitati si planuri. Cand nu ai nici, una nici alta – inseamna ca trebuie sa creezi ceva. In primul rand pentru tine si apoi pentru presa…

Daca vrei un impact bun, ia considerare ca un ‘must’ ideea de a avea corenta si permanenta in comunicare. Golurile de comunicare nu te ajuta cu nimic! E ca si cum alegi intre a face un plan nutritional permanent sau a slabi 4 kg saptamana asta! Este mult mai sanatos pentru compania si imaginea ei sa aiba un plan de comunicare, bazat pe o strategie de comunicare si strategie editoriala decat sa sa isi propuna ACUM sa vanda sau sa obtina un rezultat pe un anumit proiect sau produs.

Asezoneaza comunicarea catre presa cu diferite alte forme de comunicare. Transforma PR-ul clasic in comunicare integrata, iar rezultatele vor fi mult peste asteptari. Si ca sa continuam paralela – asociaza sportul unei filosofii de nutritie…

Si mai ales fii constant. Transforma proiectul de azi in stil de business si de comunicare.

Related Posts

Leave Your Comment

Your Name*
Your Webpage

Your Comment*

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>